Ganska gammalt men..

Känner för att skriva om det ändå.
Alla vet ju vad som hände för Nellie på ridsport ponny cup. (ni kan läsa mer om detta HÄR ) 
Jag tyckker inte att domaren skulle säga så till just nellie eller skrika det så alla hör, hon kund lika väl gå till nellies föräldrar och säga det. Istället får hon en 12 - åring att börja gråta !! Det är sjukt hur vuxna kan behandla barn.
 
Men det var inte det jag ville skriva om!
Jag tänkte skriva hur NI kommenterade Nellies inlägg. Man skriver inte " JÄVLA KÄRRING JAG SKA DÖDA HENNE I LOVE YOU NELLIE" Ser ni hur sjukt det låter eller ? Istället kan ni ju skriva " åå gud vad tråkigt, lider med dig " Förstår ni inte att det är mordhot annars ? 
Aja nu ska jag inte tjafsa om det.
 
Vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0