Åsne attack

När vi skulle ta in hästarna på morgonen.
I åsnans hage så är det två snea plankor som man kan ta dän. Och dom hade trillat ner, jag tänkte inte så mycket på de men Batman gick ju in i paddocken och i full galopp hoppade han på mig. Och bet mig i vänster underarm, Pappa tog tag i örat och vred det så han skrek. Det var lite rosa då när jag kollade men nu, är det rött och lite blått och helt uppsvullet. (kan ta en bild när alle kommer hem) 
 
Och sen skulle jag ta spruta.
Fick ta i höger arm istället. Det gjorde ont men inte som bettet, Upptäckte också att jag har skrubbat knät lite och har två blåmärken. Ett underknät och ett en bit längre ner på knät, tur att pappa var där annars vet jag inte vad jag skulle göra... 
 
Jag hatar åsnor. 
 
ps. är jätte förkyld och har svin ont. Så stannar hemma idag.

Kommentarer
Postat av: Papp

1- 0 till Batman. Men han bad om ursäckt sen.

2012-09-04 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0