Saker ni kanske inte visste

- Jag HATAR ormar
Ja verkligen, det är det värsta som finns. Att t.ex vara ute och gå med hundarna och så ligger en orm på vägen. Usch, det är så äckligt. Förstår inte att folk kan ha ormar som husdjur.

- Jag har haft två foderhästar hemma under en sommar
Det var 2010, så hade jag två hästar hemma från ridskolan. Absalona och Chiquita hette dom, Abslona var min sköthäst och bor nu utanför Varberg, det var inte länge sen ja hälsade på henne.

- Jag började på ridskola när jag var 3år
Först började jag i Vetlanda men bytte sen till Hällinge och red där några år men sen la det ner och nu är jag ju tillbaka i Vetlanda igen. Trivs jättebra där för det är inte bara ridlektionerna längre utan så mycket utöver det. Jag har alltså ridit i nästan tolv år kan man väl säga.

- Min hårddisk är fylld med över 45000 bilder.
Ja, och det är bara mina bilder som jag tagit med min Nikon på 1,5år. Det är endel bilder, kan ni gissa vad dom flesta är på då ? Antar att ni skulle gissa rätt för det är mest på djur.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0