Ridskolehästarna

Hej idag var jag i ridskolan och skulle hjälpa till att rida några hästar!
Det gick bra och var riktigt kul, jag red : 

Dream Of Don Diego:
Han var lugn när vi skrittade lilla skogsrundan, sen blev han pigg helt plötsligt och då när jag travade och skulle fatta galopp slänger han med huvudet och sticker typ ner mot ingången och jag försöker ju få stopp på han, haha. Men annars var han duktig :) 
Foto Sophie Gudmundsson; http://gnistaiogat.blogg.se/
 
 
Zeus:
Han var inte lika fin idag och han var lite stum och stark kan man säga. Första gången jag red han så var han jätte fin men nu ! Jag vet inte vad som har hänt liksom.. Men vilket fall som helst så gick det bra han var seg så man fick driva honom heeeela tiden ;) 
 
Turbo:
Undebar ponny det. Han var toppen idag, inte så att han gick i form utan att han lyssnade och skötte sig jätte bra. Han är nog den roligaste jag red idag, lilla plutten :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0