Ridning

I förrgår var jag i stallet hela dagen,
därför hann jag inte blogg något om vilka jag red osså, men jag vart även där och hjälpte till med ganska mycket. Sen snackade jag med Anneli och Josse också efter Anne slutat om massa saker.

Men iallafall skriver då vilka hästar jag red och vad ja gjorde.
Turbo
Honom red jag ut på tillsammans med Anneli, Sofia, Josse, Anette och Sophie. Vi red en längre version av Birgersson och det var jättemysigt. Han var ganska så pigg faktiskt men tyckte nog det var jätteroligt.
Grålle
Honom red jag ut Birgersson tillsammans med Josse, han var supersnäll ute, stack inte i galoppen eller nånting utan verkligen jättesnäll häst.
Kingen
Faktiskt första gången jag red honom och vi red ut med honom också, han var också jättesnäll. Lugn galopp och man kunde bestämma tempo själv så det gick jättebra.
Gnisten
Han red jag i paddock och det gick rätt så bra faktiskt. Han är ganska ung och har inte gått några lektioner än men det gick bra förutom att han var seg men det är ju bara driuva så går han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0