Ridning x2

Innan red jag på Vetlanda Ridskola två gånger i veckan.
Idag åkte jag med Thezzan ut för att hon skulle rida, och vips så skulle jag det med i mjukis och allt. ;)
Jag red två hästar en ponny och en stor häst.
 
Turbo är en valack och en lite b-ponny.
Han är gullig och snäll i stallet, och han var väldigt pigg när vi skrittade fram runt stallet. När vi kom in i paddocken och jag började jobba lite slängde han på huvudet och ville inte sammarbeta. Men mot slutet slappnade han av mer och var inte lika hård.
 
 
Zeuzs är en valack och är himla stor ;)
Han är super snäll i stallet och jätte gosig. Han gick lungt och fint när vi red runt stallet, eftersom han är western inriktad så kunde han stanna helt plötsligt när man galopperade och när jag stod still började han backa och när jag lättade och drev fram så fortsatte han ännu mer. Men förutom det gick han toppen och han var riktigt kul att rida
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda - En satsande dressyrryttare

Superfina bilder! Haft en bra dag? ^^

2012-08-08 @ 20:37:05
URL: http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0