Mina ridsaker

Tänkte lägga upp lite av vad jag har för saker när jag rider.
Min hjälm, jag har en Lamicell hjälm som jag fick i julas. Den är jätteskön och bra.


Ridbyxor, det har jag ganska många. Ett par som är lite snyggare och det är mina Moutain Horse ridbyxor. Sen har jag ganska många från Ullared, några marinblå, rutiga osv.

Väst, det har jag en Riders Company. Den tycker jag är jättebra, tyvärr är min lite för stor så den är lite stel fortfarande.
Mina skor, jag har ett par Mountain Horse kängor med stålhätta, jättebra att använda i stallet. Sen har jag ett par ridstövlar från Hööks.


Tröjor, det har jag ju massa olika men jag brukar rida i pikeér och kofta i fall det är kallt
sen så har jag ju såklart en mängd med olika ridstrumpor också men det lägger jag inte upp några bilder på ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Aleksandra Danielsson

SV: Någon enstaka gång kanske ;)

2012-08-10 @ 16:32:58
URL: http://ponnystyled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0