Mina djur

Våran familj har tre djur och jag tänkte berätta lite om dom :P
 
Rex, en röd, strävhårig tax.
Rex är född 1oktober 2009 och blir alltså 3år i år. Han är mest köpt för att pappa ska jaga med honom men nu är han en liten knähund.Han är supergosig och busig. Han hatar regn och vill helst bara ligga under ett täcke då.

 
Äddie, en svart, flatcoted retriver.
Han är född 31maj 2005 och en riktigt söt vovve. Han är ivrig och älskar hälsa på nytt folk. Han gillar att gå långa promenader i skogen men nu när han börjar bli lite äldre orkar han inte lika långt. Dessutom så älskar han all sortes mat.
 
Pontus, en svartvitt, vanlig bondkatt
Pontus är min lillebrors katt och han är en riktig tjockis. Han är född 2002 skulle jag tro men inte helt säker. Han är väldigt kelsjuk och kräsen. För han äter bara vissa torrfoder och knappt något annat i matväg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0