Mina åsikter

När man säljer sin häst så lägger man ju oftast ut annonserna på internet,
vilket innebär att man oftast har bilder, filmer och texter som ska framhäva hästen så bra som möjligt så folk blir intresserade av att köpa den.

När man då ser annonser på internet så blir man ju alltid lika förvånad när endel stavar som krattor och lägger ut bilder när man knappt ser att det är en häst. Skulle jag köpa häst skulle jag inte bli ett dugg intresserad om allt i texten är felstavat och bilder är hur konstiga som helst då blir man ju inte intresserad av det.

Och om man lägger in bilder och filmer så ska dom ockås vara bra, det är inte roligt att sitta och kolla på en film med en mobilkamera där kvaliteén är urdålig då vill man ju inte kolla vidare. Ska man ha sådana filmer där man knappt ser vad det är så kan man likaväl skita i att ha film för det försämrar bara annonsen tycker jag. Bilderna måste också vara bra, det går inte att ha en bild där hästen står längst bort i hagen och så har man tagit ett kort där man inte zoomat nånting. Då går det ju knappt se vad det är, utan man ser bara en liten prick långt bort. Vad det är det för mening med de då och vem blir sugen på att köpa den hästen ? Ja inte ja iallafall.
 
Vad tycker ni, är jag helt ute och cyklar eller har ja rätt ?
 

Kommentarer
Postat av: Elin Malmgren

Så rätt!

2012-08-20 @ 22:20:27
URL: http://ponnystyled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0