Min favorithäst på ridskolan

När jag red på ridskolan så var min favorite häst Miss Suneshine.
 
Hon var helt underbar och jag älskade henne så mycket (vilket jag fotfarande gör :) ) 
När vi lämnade hästarna på sommar bete så såg jag henne för första gången och jag var helt såld i henne. Så när hästarna kom tillbaka till ridskolan så gosade jag bara med henne hela tiden. Sen blev jag ju skötare på henne men slutade när jag slutade på ridskolan. Och ni ska veta att Thezzan också tyckte om henne då och ville bli skötare på henne så vi var riktigt sura på varandra då, haha :) Men nu varje gång jag är i stallet går jag alltid till henne och ge henne en puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0