Isabell

Ponnyn i headern är Isabell som är såld
Och jag har sett lite bilder på dom på facebook och hon ser ut att trivas där. Hon stod i vetlanda i ett stall som heter Bråtåkra. Hon litade väldigt mycket på mig och gjorde saker som jag inte tro hon skulle göra annars, När jag började rida henne gick hon inte bra hon ville knappt trava inte kunde hon gå över en bom. När jag skulle galoppera henne sparkade hon rätt högt.
 
 
Men efter några gånger som en tjej och min syster red henne
Slutade hon sparka så mycket och gjorde bara det om man tvingade henne till det. Vi hoppade 80 cm och innan kunde hon inte trava över en bom ens ! Hon gick i form men inte alla gångerna gjorde hon inte det.
 
Det var så mycket mer jag vill göra med henne innan hon såldes
Men jag hann aldrig lära henne att fatta galopp på spåret. och jag saknar henne så mycket ;(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0