Fotografering

Jag är inte bara intresserad utav hästar utan av fotografering också.
Jag fick min första systemkamera när jag fyllde fjorton, en Nikon D3100 som jag har fortfarande. Jag fotar mest med mitt Nikkor 55-300mm men har också ett Nikkor 18-55mm. Mit favoritmotiv är poträtt av hästar, hästsport och lite natur kan också vara roligt när det blir bra.


Jag funderar och gå på ett fotogymnasium och utbilda mig till fotograf.
Det skulle verkligen vara jätteroligt, grejen är bara att det är så svårt att vara fotograf för man måste vara duktig och få folk att gilla sina bilder så man kan sälja dom och tjäna på det. Men, men vå får se.
 
Några bilder av alla mina lägger jag upp här sen kommer ni få se många senare.
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0