Det du inte visste om mig

- När jag var yngre vågade jag inte hoppa högre än 60 cm
Jag var riktigt feg på den tiden, hade någ inte vågat hoppa högt nu om det inte våre för mina kompisar som tvingade mig över. 
 
- Jag började rida när jag var 6 år
Såklart var det på Vetlanda ridskola, man fick inte igentligen börja förens man var 7 men på nåt sett fick jag börja när jag var 6.
 
- Innan Valle hade jag en annan foderponny
Hon hette Philippa och var inte den snällaste typen. Men på henne kunde jag hoppa lite högre, hon stog på vrf ;)
 
- Jag har haft en gerbil
Hon hette Sudda och var omöjlig. Hon dog förra året.. 
 
 - Jag har väldigt lätt för att skratta
Men då ska det vara okej skämt för nu förtiden skrattar jag inte lika mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0