Äntligen hemma !

Nu är jag hemma från Ullared och stallet :)
Har fotat sakerna men mitt pogram vill inte funka så jag kan inte ladda upp bilderna :( Ska testa en sak imon. Men jag köpte:
Ett oranget schabrak, ett svart stalltäcke, snoddar, marinblåa ridstrumpor, manbroste, svart lädergrimma, en röd väst (inte säkerhet) och en ullig marin blå kofta plus en "kasse" eller vad det heter ;) 
Skulle rida ut i dag men Alle ville inte det så jag red en liten bit själv men sen såg jag ett rådjur och massa älgtorn så jag fick lite panik att det skulle komma en älg. Så jag red tillbaka och red lite på banan. Men han var super duktig, min lille surpelle :love:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0